Шавровська, Н. В. (2012) Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 138-141.
|
Text
3-(216)-138-141.pdf Download (493kB) | Preview |
Abstract
В статті розглядаються проблеми підвищення ефективності роботи педагога з обдарованими дітьми та молоддю. Прояв таких рис як лабільність психіки та поведінки педагогів, сприятимуть повноцінному розвитку природних задатків учнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | обдаровані діти ; педагог ; учні |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Jun 2018 11:00 |
Last Modified: | 12 Jun 2018 11:00 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/907 |
Actions (login required)
View Item |