Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини

Шавровська, Н. В. (2012) Лабільність мислення педагога як передумова успішного розвитку обдарованої дитини. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 138-141.

[img]
Preview
Text
3-(216)-138-141.pdf

Download (493kB) | Preview

Abstract

В статті розглядаються проблеми підвищення ефективності роботи педагога з обдарованими дітьми та молоддю. Прояв таких рис як лабільність психіки та поведінки педагогів, сприятимуть повноцінному розвитку природних задатків учнів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: обдаровані діти ; педагог ; учні
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2018 11:00
Last Modified: 12 Jun 2018 11:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/907

Actions (login required)

View Item View Item