Ткаченко, Л. М. (2012) Вирішення питань інтелектуально-творчої обдарованості особистості у психолого-педагогічній науці США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 119-123.
|
Text
3-(216)-119-123.pdf Download (506kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто основні тенденції та теорії вивчення феномену інтелектуально-творчої обдарованості особистості у системі освіти й науки Сполучених Штатів Америки. Подано аналіз головних понять: „здібності”, „талант”, „геніальність”, „обдарованість”.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | обдарованість ; освіта ; Сполучені Штати Америки |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Jun 2018 10:24 |
Last Modified: | 15 Jun 2018 13:07 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/901 |
Actions (login required)
View Item |