Вирішення питань інтелектуально-творчої обдарованості особистості у психолого-педагогічній науці США

Ткаченко, Л. М. (2012) Вирішення питань інтелектуально-творчої обдарованості особистості у психолого-педагогічній науці США. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 119-123.

[img]
Preview
Text
3-(216)-119-123.pdf

Download (506kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто основні тенденції та теорії вивчення феномену інтелектуально-творчої обдарованості особистості у системі освіти й науки Сполучених Штатів Америки. Подано аналіз головних понять: „здібності”, „талант”, „геніальність”, „обдарованість”.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: обдарованість ; освіта ; Сполучені Штати Америки
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2018 10:24
Last Modified: 15 Jun 2018 13:07
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/901

Actions (login required)

View Item View Item