Степанюк, К. І. (2012) Сутність поняття „проектна діяльність” та його становлення в системі освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 116-119.
|
Text
3-(216)-116-119.pdf Download (510kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається сутність поняття „проектна діяльність” та його становлення в системі освіти. Проаналізовано взаємозв’язок термінів „проект”, „метод проектів”, „проектна діяльність”.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | обдарованість ; освіта ; Сполучені Штати Америки |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Jun 2018 10:20 |
Last Modified: | 12 Jun 2018 10:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/900 |
Actions (login required)
View Item |