Сутність поняття „проектна діяльність” та його становлення в системі освіти

Степанюк, К. І. (2012) Сутність поняття „проектна діяльність” та його становлення в системі освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 116-119.

[img]
Preview
Text
3-(216)-116-119.pdf

Download (510kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається сутність поняття „проектна діяльність” та його становлення в системі освіти. Проаналізовано взаємозв’язок термінів „проект”, „метод проектів”, „проектна діяльність”.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: обдарованість ; освіта ; Сполучені Штати Америки
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2018 10:20
Last Modified: 12 Jun 2018 10:20
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/900

Actions (login required)

View Item View Item