Управління якістю туристських послуг : робоча навчальна програма

Красномовець, В. А. (2017) Управління якістю туристських послуг : робоча навчальна програма. [Teaching Resource]

[img]
Preview
Text
tyruzm_2017.pdf

Download (525kB) | Preview

Abstract

Метою дисципліни «Управління якістю туристських послуг» є формування системи теоретичних знань із застосування інструментарію управління якістю на підприємствах у сфері туризму, а також набуття практичних навичок оцінки рівня якості виставкових послуг, розроблення та впровадження систем управління якістю, адекватних впливу підприємницького середовища.Особлива увага приділяється застосуванню теорії та методології управління якістю як засобу досягнення комерційних успіхів підприємства у сфері туризму на основі ефективного використання його потенціалу з орієнтацією на споживача в умовах конкурентного середовища. Дисципліна «Управління якістю туристських послуг» реалізує завдання щодо формування у студентів комплексу теоретичних знань про сутність і значення управління якістю в контексті розроблення та впровадження систем якості, які визначають перспективні орієнтири діяльності підприємств у сфері туризму.

Item Type: Teaching Resource
Uncontrolled Keywords: туризм ; виставкові послуги ; управління якістю туристських послуг
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 11 Apr 2018 12:00
Last Modified: 11 Apr 2018 12:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/869

Actions (login required)

View Item View Item