Лазарева, І. (2014) Облік, запит, дослідження в навчальному плані словесності. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (126 Б). pp. 78-82.
|
Text
education-2-12b-14.pdf Download (161kB) | Preview |
Abstract
У статті висвітлені методологічні та практичні додатки для підвищення продуктивності іноземної мови студентів за допомогою включення розслідування дізнання. Метод питання-відповідь представлений з точки зору з особистісно-орієнтованого підходу, що сприяє допомогу в просуванні через етапи дисциплінованого дізнання, живлячи дослідницьку компетентність та культуру пізнання світу.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Дисциплінований запит ; дослідження компетенції ; питання високого класу ; на основі змісту навчання керування запиту |
Subjects: | Філологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 14 Sep 2016 07:34 |
Last Modified: | 14 Sep 2016 07:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/736 |
Actions (login required)
View Item |