Синергетичний підхід у формуванні змісту навчання. Стохастік. Економіка.

Шульга, Н. (2014) Синергетичний підхід у формуванні змісту навчання. Стохастік. Економіка. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). pp. 46-50.

[img]
Preview
Text
education-2-12b-9.pdf

Download (340kB) | Preview

Abstract

Ця стаття демонструє можливість використання нелінійного підходу до формування змісту вивчення стохастики для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Автором запропонована модель синергетичного контенту, заснований на взаємодії трьох елементів: 1) траєкторія як послідовність одиниць контенту і тим; 2) з'єднання, які можуть створювати зміст синергетичного ефекту; 3) зміст, яке представлено у вигляді комбінації основних понять і методів стохастичного аналізу випадкових явищ. У документі також відкривається можливість практичного застосування запропонованої моделі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Синергетика ; нелінійна динаміка ; складність ; самоорганізація ; синергетична модель освіти ; стохастичне навчання економістів ; зміст навчання стохастики
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Sep 2016 12:04
Last Modified: 13 Sep 2016 12:04
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/731

Actions (login required)

View Item View Item