Шульга, Н. (2014) Синергетичний підхід у формуванні змісту навчання. Стохастік. Економіка. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). pp. 46-50.
|
Text
education-2-12b-9.pdf Download (340kB) | Preview |
Abstract
Ця стаття демонструє можливість використання нелінійного підходу до формування змісту вивчення стохастики для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Автором запропонована модель синергетичного контенту, заснований на взаємодії трьох елементів: 1) траєкторія як послідовність одиниць контенту і тим; 2) з'єднання, які можуть створювати зміст синергетичного ефекту; 3) зміст, яке представлено у вигляді комбінації основних понять і методів стохастичного аналізу випадкових явищ. У документі також відкривається можливість практичного застосування запропонованої моделі.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Синергетика ; нелінійна динаміка ; складність ; самоорганізація ; синергетична модель освіти ; стохастичне навчання економістів ; зміст навчання стохастики |
Subjects: | Економічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Sep 2016 12:04 |
Last Modified: | 13 Sep 2016 12:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/731 |
Actions (login required)
View Item |