Проблема формування і розвитку логічного мислення учнів у контексті суб'єкта спеціалізації в середній школі

Тарасенкова, Н. А. and Акуленко, І. А. (2014) Проблема формування і розвитку логічного мислення учнів у контексті суб'єкта спеціалізації в середній школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). pp. 33-40.

[img]
Preview
Text
education-2-12b-7.pdf

Download (186kB) | Preview

Abstract

В статті розглянуті деякі особливості розвитку логічного мислення учнів у класах з різним предметом спеціалізації в середній школі. Огляд за короткий термін літератури дозволяє припустити, що три основних напрямки були сформовані в теорії викладання математики в останні 50-60 років в Україні. Автор досліджує їх коротко. Аналіз показує, що нинішній підхід до формування логічного мислення учнів, значно варіюється в залежності від предмета спеціалізації і рівня підготовки з математики. В статті наведено більш детальне дослідження конкретних методів і прийомів викладання елементів математичної логіки в класах з поглибленим вивченням математики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Логічне мислення учнів ; предметні спеціалізації в середній школі ; навчання елементам математичної логіки ; поглиблене вивчення математики
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Sep 2016 10:18
Last Modified: 30 Mar 2020 12:40
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/729

Actions (login required)

View Item View Item