Тарасенкова, Н. А. and Акуленко, І. А. (2014) Проблема формування і розвитку логічного мислення учнів у контексті суб'єкта спеціалізації в середній школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). pp. 33-40.
|
Text
education-2-12b-7.pdf Download (186kB) | Preview |
Abstract
В статті розглянуті деякі особливості розвитку логічного мислення учнів у класах з різним предметом спеціалізації в середній школі. Огляд за короткий термін літератури дозволяє припустити, що три основних напрямки були сформовані в теорії викладання математики в останні 50-60 років в Україні. Автор досліджує їх коротко. Аналіз показує, що нинішній підхід до формування логічного мислення учнів, значно варіюється в залежності від предмета спеціалізації і рівня підготовки з математики. В статті наведено більш детальне дослідження конкретних методів і прийомів викладання елементів математичної логіки в класах з поглибленим вивченням математики.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Логічне мислення учнів ; предметні спеціалізації в середній школі ; навчання елементам математичної логіки ; поглиблене вивчення математики |
Subjects: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Sep 2016 10:18 |
Last Modified: | 30 Mar 2020 12:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/729 |
Actions (login required)
View Item |