Ціннісно-мотиваційний критерій оцінки на основі корпоративної культури

Гнезділова, К. М. (2013) Ціннісно-мотиваційний критерій оцінки на основі корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 512-516.

[img]
Preview
Text
education-1-11-9.pdf

Download (108kB) | Preview

Abstract

Важливим компонентом професійної культури викладачів, які працюють в галузі вищої освіти (HE) сектор є їх корпоративна культура. Ефективність корпоративної культури впливає на ефективність навчання. Результати показують, що часто виникає зв'язок між інституційними цілями і корпоративної культури. Поведінкові показники професорсько-викладацького складу і взаємодії з іншими колегами і адміністрацією залежать від взаємодії особистих цінностей з цінностями, що оголошує університет. Корпоративна культура викладається в системі вищої освіти. Опитування, проведене серед потенційних викладачів вузів виявили необхідність вдосконалення методів навчання для забезпечення навчання в теорії корпоративної культури. Дослідження підтвердило свою основну гіпотезу: різні університети мають спільні риси, які характеризують ефективність корпоративної культури майбутніх викладачів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Викладач університету ; корпоративна культура професорсько - викладацького складу ; університет ; корпоративна культура
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Sep 2016 10:07
Last Modified: 09 Sep 2016 10:07
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/712

Actions (login required)

View Item View Item