Скорик, Ю. (2013) Професійне вигорання як спосіб поліпшити якість вищої освіти. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 496-504.
|
Text
education-1-11-7.pdf Download (155kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядається проблема професійного вигорання вчителів. Зміна сприйняття як до явища професійного вигорання узагальнюються відповідно до історичної стадії його вивчення. Основні теоретичні підходи до визначення поняття та психофізіологічної структури вигоряння знайдені. Аналіз фактор вчителів професійного вигорання і стрессора класифікації професійного характеру представлені. Етапи професійного вигорання вчителів і основним проявом психофізіологічного феномена вигоряння визначаються. Класифікація професійних симптомів прогара знайдений.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Професійне вигорання ; вчителі ; системи освіти ; професійна профілактика вигорання |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 08 Sep 2016 13:45 |
Last Modified: | 08 Sep 2016 13:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/710 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |