Визначення студентських вірувань є одним з аспектів компетенції орієнтованої системи математики вчителів- методистів

Тарасенкова, Н. А. and Акуленко, І. А. (2013) Визначення студентських вірувань є одним з аспектів компетенції орієнтованої системи математики вчителів- методистів. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 477-483.

[img]
Preview
Text
education-1-11-4.pdf

Download (167kB) | Preview

Abstract

У статті аналізуються результати визначення студентів- "майбутніх вчителів математики" уявлень про стан їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Вимірювання і якісний аналіз студентських переконань щодо їх майбутньої професії є важливою педагогічною проблемою. Аналіз вимірювання ціннісних переконань українських студентів (майбутніх вчителів математики) за допомогою методів, запропонованих у проекті TEDS- М порівнюються з результатами аналогічних досліджень в Росії. Переконання про природу математики; переконання про навчання математиці студентів здібних до математики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Методика навчання вчителів математики ; майбутній учитель математики ; переконання майбутнього вчителя математики
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 Sep 2016 12:42
Last Modified: 31 May 2021 09:34
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/707

Actions (login required)

View Item View Item