Роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи

Зорочкіна, Т. С. and Яцина, С. М. and Литвин, І. М. (2024) Роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи. Актуальні питання у сучасній науці (№ 10). pp. 694-705.

[img] Text
15522-Текст статті-15588-1-10-20241023.pdf

Download (261kB)

Abstract

У статті висвітлюється роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи. Будучи засобом спілкування, монологічна мова виконує функцію передачі та отримання інформації. До прийомів розвитку монологічного мовлення відносяться: мовний зразок (мовна діяльність дітей супроводжується такими прийомами як пояснення); повторення (практикується повторення матеріалу вчителем, індивідуальне повторення дитиною, чи спільне повторення); пояснення, вказівка (застосовується при уточненні структури описових оповідань, вчитель звертає увагу на те, що являє собою структура оповідання); словесна вправа (попередні складання описових оповідань, спочатку промовляються окремі фрагменти оповідання); питання (використовується в процесі розгляду та при послідовному викладі опису.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: медіаосвіта ; монологічне мовлення ; молодші школярі ; освіта ; мова ; інформація.
Subjects: Масова комунікація
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Feb 2025 14:49
Last Modified: 17 Feb 2025 14:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6826

Actions (login required)

View Item View Item