Управління розвитком емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі нової української школи

Шпак, В. П. and Нінова, Т. С. and Нікітська, Ю. М. (2021) Управління розвитком емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі нової української школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 10). pp. 196-210.

[img] Text
22.pdf

Download (1MB)

Abstract

Теоретично обґрунтовано проблему управління розвитком емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі Нової української школи, що базується на емпатійному ставленні дітей до об’єктів природи. Методологічною основою дослідження обрано гуманістичний підхід до організації освітнього процесу початкової школи, що передбачає орієнтацію на дитину як головну цінність. Одержані результати підтверджують переваги учнів із високим рівнем емоційного інтелекту. Перспективи подальших наукових розвідок передбачають розроблення методичних підходів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів на різних етапах уроків «Я досліджую світ», пошук діагностичних методик та їх адаптацію відповідно до проблеми дослідження.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Учні ; учитель ; Нова українська школа ; управління ; емоційний інтелект ; критерії й показники ; розвиток ; емпатійне ставлення до природи
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 26 Dec 2024 13:19
Last Modified: 26 Dec 2024 13:19
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6725

Actions (login required)

View Item View Item