Шарамко, Є. М. and Руденко, М. В. (2023) Розробка програми просування для інтернет-магазину. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. pp. 181-184.
![]() |
Text
zbirnik_mat-181-183.pdf Download (473kB) |
Abstract
Інформаційно-комунікаційні технології та глобальна мережа дозволила вийти на торговий ринок будь-яким фірмам. Якщо раніше технології електронного обміну інформацією вимагали значних матеріальних вкладень для організації діяльності, то зараз з розвитком Internet стало можливим вступити в бізнес й дрібним компаніям. Зазначимо, що Інтернет-магазин має ряд явних переваг, порівняно з торговим майданчиком (магазином).
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Інтернет-комерція ; торгівля ; торговий ринок ; інформаційно-комунікаційні технології ; глобальна мережа ; інтернет-магазин |
Subjects: | Економічні науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 15 Nov 2024 13:45 |
Last Modified: | 15 Nov 2024 13:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6692 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |