Коваль, С. В. and Завгородня, Т. С. (2020) Спонсорство як різновид комерційної реклами. Підприємництво, торгівля, маркетинг: стратегії, технології та інновації: матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (Київ, 27 травня 2020 року). pp. 137-139.
![]() |
Text
34.pdf Download (309kB) |
Abstract
UGC – дуже популярний. Майже все, що створює сьогодні аудиторія, рекламники навчились перетворювати у рекламу свого товару чи послуги. Процес залучення користувачів до співпраці є вигідним як для компанії, так і для юзерів. Перші отримують унікальний контент і рекламують свій продукт, останні самовиражаються і отримують за свою співпрацю винагороди. Користувацька реклама – об’єкт для досліджень, що не втратить своєї популярності, адже на ринку її з кожним днем все більше.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Користувацький контент ; UGC ; методи стимулювання збуту ; Web-2.0 |
Subjects: | Масова комунікація |
Divisions: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 14 Oct 2024 13:09 |
Last Modified: | 14 Oct 2024 13:09 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6596 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |