Вебсайти як інструмент рекламно‑промоційної роботи видавництв

Погрібна, О. О. (2024) Вебсайти як інструмент рекламно‑промоційної роботи видавництв. Український інформаційний простір (1(13)). pp. 160-174. ISSN 2616-7948

[img] Text
293070

Download (5kB)
Official URL: https://doi.org/10.31866/2616-7948.1(13).2024.3008...

Abstract

У статті проаналізовано вебсайти як засіб рекламно-промоційної роботи ви-давництв. Досліджено вебресурси провідних українських видавництв («Видавництво Старого Лева», «А-ба-ба-га-ла-ма-га», «Наш Формат», «Клуб сімейного дозвілля», «Ранок», «Основи», «Фоліо», «Віват», «Віхола», «Книголав», «ArtBooks», «Абук»).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Сайт видавництва ; промоція книжкової продукції ; рекламна й PR-діяльність видавництв ; структурування контенту вебсайту ; рубрикація сайту ; каталог книжкової продукції ; юзабіліті сайту
Subjects: Масова комунікація
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій
Depositing User: Погрібна Олена Олександрівна
Date Deposited: 04 Oct 2024 11:49
Last Modified: 04 Oct 2024 11:52
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6505

Actions (login required)

View Item View Item