Удосконалення торговельно-посередницької діяльності фірм на міжнародному ринку

Опалько, В. and Денисенко, В. and Дорошенко, В. (2023) Удосконалення торговельно-посередницької діяльності фірм на міжнародному ринку. Вісник Черкаського університету. Серія Економічні науки / редкол. Кирилюк (голова)[та ін.], Т. 27 (№ 3-4). pp. 42-51. ISSN 2707-5036

[img] Text
373-376-PB-42-51.pdf

Download (795kB)

Abstract

У статті систематизовано основні форми торговельно-посередницької діяльності на світових ринках. Розкрито класифікацію суб’єктів торгово-посередницької діяльності, серед яких виділено такі їх категорії: оптовики, роздрібні торговці, франчайзери, торговельні агенти, дистриб'ютори, дропшиппери тощо. Наведено сучасні види торговельного посередництва: е-торгівля, маркетплейси, онлайн-платформи – електронні майданчики, технологічні системи. Розглянуто приклади ефективного посередництва, такі як Amazon, eBay, Alibaba, Export Genius та ін. Здійснено SWOT-аналіз (оцінку сильних і слабких сторін, можливостей та загроз) торговельно-посередницької діяльності на міжнародних ринках. Для удосконалення торговельно-посередницькій діяльності запропоновано використання методу фільтрації, передових технологій, таких як штучний інтелект і блокчейн, впровадження онлайн платформ для торгівлі товарами і послугами, гібридних бізнес-моделей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Торговельне посередництво ; посередники ; суб’єкти посередницької діяльності ; SWOT-аналіз ; світовий ринок
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 23 Jul 2024 13:13
Last Modified: 19 Dec 2024 11:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6431

Actions (login required)

View Item View Item