Хапава, Є. І. and Титаренко, О. І. (2024) Вікові психолого-педагогічні особливості учнів середнього ступеня у процесі формування німецькомовної граматичної компетентності. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). pp. 176-178.
Text
Збірник Черкаси-176-178.pdf Download (787kB) |
Abstract
Під час формування німецькомовної граматичної компетентності в учнів середнього ступеня провідною рушійною силою успішності є мотивація. Також варто зазначити, що не останню роль відіграє похвала учнів за їхні успіхи. Так в них з’являтиметься ще більша мотивація та впевненість у собі і власних силах.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Граматика ; німецька мова ; викладач ; мотивація ; самовираження ; німецькомовна граматична компетентність |
Subjects: | Філологічні науки > Іноземна філологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 16 Jul 2024 10:42 |
Last Modified: | 16 Jul 2024 10:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6410 |
Actions (login required)
View Item |