Вікові психолого-педагогічні особливості учнів середнього ступеня у процесі формування німецькомовної граматичної компетентності

Хапава, Є. І. and Титаренко, О. І. (2024) Вікові психолого-педагогічні особливості учнів середнього ступеня у процесі формування німецькомовної граматичної компетентності. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). pp. 176-178.

[img] Text
Збірник Черкаси-176-178.pdf

Download (787kB)

Abstract

Під час формування німецькомовної граматичної компетентності в учнів середнього ступеня провідною рушійною силою успішності є мотивація. Також варто зазначити, що не останню роль відіграє похвала учнів за їхні успіхи. Так в них з’являтиметься ще більша мотивація та впевненість у собі і власних силах.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Граматика ; німецька мова ; викладач ; мотивація ; самовираження ; німецькомовна граматична компетентність
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 16 Jul 2024 10:42
Last Modified: 16 Jul 2024 10:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6410

Actions (login required)

View Item View Item