Хапава, Є. І., Титаренко, О. І. (2024) Вікові психолого-педагогічні особливості учнів середнього ступеня у процесі формування німецькомовної граматичної компетентності. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку. Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). с. 176-178.
| 
              
Text
 Збірник Черкаси-176-178.pdf Download (787kB)  | 
          
Резюме
Під час формування німецькомовної граматичної компетентності в учнів середнього ступеня провідною рушійною силою успішності є мотивація. Також варто зазначити, що не останню роль відіграє похвала учнів за їхні успіхи. Так в них з’являтиметься ще більша мотивація та впевненість у собі і власних силах.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Граматика ; німецька мова ; викладач ; мотивація ; самовираження ; німецькомовна граматична компетентність | 
| Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 16 Лип 2024 10:42 | 
| Останні зміни: | 16 Лип 2024 10:51 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6410 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




