Щур, С. М. (2024) Формування компетентності в медіації: чинник текст. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку : збірник матеріалів IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). pp. 190-192.
![]() |
Text
Збірник Черкаси-163-164.pdf Download (288kB) |
Abstract
Формування компетентності в медіації у майбутніх вчителів може здійснюватись на текстах, які належать до різних жанрів і типів, при цьому деякі із них характеризуються полі-функціональністю і можуть використовуватися одночасно у навчанні різних видів медіації. Визначені тексти складаються з одного слова чи словосполучення (вивіска, надпис, реклама), речення / фрази (записка, об’ява, реклама тощо) і власне цілісного тексту (лист, інтерв’ю, стаття тощо). Одним із найскладніших аспектів медіації для студентів є узгодити загальні конвенції двох різних текстів та брати до уваги загальні умовності цільового тексту при його створенні.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Міжкультурна двомовна медіація ; текст ; нехудожння масова комунікація |
Subjects: | Філологічні науки Журналістика |
Divisions: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 12 Jun 2024 12:15 |
Last Modified: | 12 Jun 2024 12:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6383 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |