Формування компетентності в медіації: чинник текст

Щур, С. М. (2024) Формування компетентності в медіації: чинник текст. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку : збірник матеріалів IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 квітня 2024 р.). pp. 190-192.

[img] Text
Збірник Черкаси-163-164.pdf

Download (288kB)

Abstract

Формування компетентності в медіації у майбутніх вчителів може здійснюватись на текстах, які належать до різних жанрів і типів, при цьому деякі із них характеризуються полі-функціональністю і можуть використовуватися одночасно у навчанні різних видів медіації. Визначені тексти складаються з одного слова чи словосполучення (вивіска, надпис, реклама), речення / фрази (записка, об’ява, реклама тощо) і власне цілісного тексту (лист, інтерв’ю, стаття тощо). Одним із найскладніших аспектів медіації для студентів є узгодити загальні конвенції двох різних текстів та брати до уваги загальні умовності цільового тексту при його створенні.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Міжкультурна двомовна медіація ; текст ; нехудожння масова комунікація
Subjects: Філологічні науки
Журналістика
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2024 12:15
Last Modified: 12 Jun 2024 12:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6383

Actions (login required)

View Item View Item