Особливості мовленнєвого спілкування дошкільника

Герасимова, І. В. and Герасімова, Н. Є. (2023) Особливості мовленнєвого спілкування дошкільника. Moderní aspekty vědy: XXIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie. pp. 533-545.

[img] Text
Монографія 2023-1-533-545.pdf

Download (383kB)

Abstract

Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. У процесі різнопланового і різновікового спілкування дитина пізнає природний, предметний і соціальний світ, що її оточує, в його цілісності і різноманітності; формує і розкриває свій власний внутрішній світ, свій образ «Я»; засвоює і створює культурні цінності, виступає при цьому активним суб’єктом взаємодії. Мовленнєвий розвиток дитини є головним інструментом, за допомогою якого вона встановлює контакт із довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація дитини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Мовленнєве спілкування ; дошкільники ; дитина ; онтогенез ; комунікативно-мовленнєві здібності ; соціалізація дитини
Subjects: Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 22 May 2024 08:12
Last Modified: 22 May 2024 08:12
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6315

Actions (login required)

View Item View Item