Герасимова, І. В. and Герасімова, Н. Є. (2023) Особливості мовленнєвого спілкування дошкільника. Moderní aspekty vědy: XXIX. Díl mezinárodní kolektivní monografie. pp. 533-545.
Text
Монографія 2023-1-533-545.pdf Download (383kB) |
Abstract
Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. У процесі різнопланового і різновікового спілкування дитина пізнає природний, предметний і соціальний світ, що її оточує, в його цілісності і різноманітності; формує і розкриває свій власний внутрішній світ, свій образ «Я»; засвоює і створює культурні цінності, виступає при цьому активним суб’єктом взаємодії. Мовленнєвий розвиток дитини є головним інструментом, за допомогою якого вона встановлює контакт із довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація дитини.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Мовленнєве спілкування ; дошкільники ; дитина ; онтогенез ; комунікативно-мовленнєві здібності ; соціалізація дитини |
Subjects: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 May 2024 08:12 |
Last Modified: | 22 May 2024 08:12 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6315 |
Actions (login required)
View Item |