Герасимова, І. В. (2022) Методи психотерапії та психокорекції заїкання. Сучасні практики навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану. pp. 23-25.
![]() |
Text
Матеріали Міжнародної конференції_2022-23-25.pdf Download (448kB) |
Abstract
Психокорекційні заняття з дітьми з заїканням менш систематизовані. Основна їх спрямованість – нормалізація міжперсональних відносин, корекція ставлення до себе і своїх мовних можливостей, формування цільової установки на одужання. Ці цілі досягаються під час групових занять, організованих у формі бесід. Необхідним компонентом таких занять є соціометрія та відпрацювання невербальних форм комунікації, включаючи пантоміміку і танці. Важлива роль у цьому напрямі відводиться індивідуальному і груповому консультуванню, яке має на меті формування адекватної самооцінки, усвідомлення характеру особистісних проблем. Багато форм психокорекційної роботи з подолання заїкання можна розглядати як різновид психологічного тренінгу, що застосовується як елемент професійної підготовки здорових людей.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Психотерапія ; психокорекція ; заїкання ; подолання порушених мовних навичок ; міжособистісні відносини |
Subjects: | Медицина, ОБЖ Психологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 22 May 2024 07:25 |
Last Modified: | 22 May 2024 07:25 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6312 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |