Ідея дитиноцентризму в контексті авторської школи О. А. Захаренка: психологічний аспект

Герасімова, Н. Є. (2022) Ідея дитиноцентризму в контексті авторської школи О. А. Захаренка: психологічний аспект. Олександр Захаренко: діалог із сучасністю (збірник тез за результатами Всеукраїнського марафону педагогічних ідей до 85-річчя з дня народження Народного учителя). pp. 43-49.

[img] Text
Захаренко (1).2022-43-49.pdf

Download (273kB)

Abstract

Дитиноцентризмом, у сучасному трактуванні цього терміну, можна розуміти як особистісно-орієнтовану модель виховання дитини, призначення якої розширення її можливого життєвого шляху та саморозвитку на засадах гуманізації реального буття дитини, посилення уваги до системи її цінностей та інтересів задля формування в неї основ життєвої компетентності. Актуальність упровадження ідей дитиноцентризму зумовлена тим, що дитина є центральною постаттю у всіх взаємопов’язаних процесах виховання, навчання та її розвитку для формування повноцінної особистості. Концепція дитиноцентризму в освіті є основою визнання суспільством свого обов’язку забезпечити здоров’я та добробут дітей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Дитиноцентризм ; О. Захаренко ; школа ; навчально-виховний процес ; діти ; вікові особливості ; здібності ; навчання ; виховання
Subjects: Педагогічні науки
Психологічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Apr 2024 08:16
Last Modified: 17 Apr 2024 08:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6245

Actions (login required)

View Item View Item