Герасімова, Н. Є. and Герасимова, І. В. (2011) Гендерна ідентифікація особистості менеджера в його професійній підготовці. Удосконалення форм і методів підготовки професійно компетентних працівників освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. pp. 19-21.
![]() |
Text
21.pdf Download (148kB) |
Abstract
Для формування професійних умінь майбутніх фахівців ВНЗ повинні збільшувати у навчальних планах цикл психолого-педагогічних дисциплін, створювати особливе середовище, яке сприяє розвитку в студентів —менеджерів комунікативних умінь, творчого мислення, думок, які забезпечують їхні особисті потреби, соціальну компетентність і адаптацію, повноцінну участь у навчальному процесі. Гендерний підхід у педагогіці й освіті — це індивідуальній підхід до вияву студентом власної ідентичності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Гендерний підхід ; педагогіка ; ВНЗ ; гендерна соціалізація студентів ; менеджер |
Subjects: | Економічні науки Педагогічні науки Психологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Apr 2024 11:19 |
Last Modified: | 09 Apr 2024 11:19 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6168 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |