Герасімова, Н. Є., Герасимова, І. В. (2011) Гендерна ідентифікація особистості менеджера в його професійній підготовці. Удосконалення форм і методів підготовки професійно компетентних працівників освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. с. 19-21.
|
Text
21.pdf Download (148kB) |
Резюме
Для формування професійних умінь майбутніх фахівців ВНЗ повинні збільшувати у навчальних планах цикл психолого-педагогічних дисциплін, створювати особливе середовище, яке сприяє розвитку в студентів —менеджерів комунікативних умінь, творчого мислення, думок, які забезпечують їхні особисті потреби, соціальну компетентність і адаптацію, повноцінну участь у навчальному процесі. Гендерний підхід у педагогіці й освіті — це індивідуальній підхід до вияву студентом власної ідентичності.
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Гендерний підхід ; педагогіка ; ВНЗ ; гендерна соціалізація студентів ; менеджер |
| Теми: | Економічні науки Педагогічні науки Психологічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 09 Квіт 2024 11:19 |
| Останні зміни: | 09 Квіт 2024 11:19 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6168 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




