Ткаченко, В. В. and Романенко, А. Р. (2020) Реклама як інструмент формування системи маркетингових комунікацій. LІV Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. (м. Київ, 2 листопада 2020 року. pp. 271-274.
![]() |
Text
7.Романенко.pdf Download (686kB) |
Abstract
Досліджуючи маркетингові комунікації, не можна обійти стороною інтегровані маркетингові комунікації, які являють собою окрему концепцію маркетингу, розповсюджену з 1990-х рр. В її основі закладено принцип «управління всіма можливими джерелами інформації про продукцію або послуги організації для якнайшвидшого її просування на ринки, а також підтримки лояльності споживача».
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Маркетингові комунікації ; реклама ; методи оцінки ; канали ; послідовність і нерозривність ; виразність ; зміст ; контекст ; імовірність |
Subjects: | Економічні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 11 Mar 2024 12:51 |
Last Modified: | 11 Mar 2024 12:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6096 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |