Реклама як інструмент формування системи маркетингових комунікацій.

Ткаченко, В. В. and Романенко, А. Р. (2020) Реклама як інструмент формування системи маркетингових комунікацій. LІV Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. (м. Київ, 2 листопада 2020 року. pp. 271-274.

[img] Text
7.Романенко.pdf

Download (686kB)

Abstract

Досліджуючи маркетингові комунікації, не можна обійти стороною інтегровані маркетингові комунікації, які являють собою окрему концепцію маркетингу, розповсюджену з 1990-х рр. В її основі закладено принцип «управління всіма можливими джерелами інформації про продукцію або послуги організації для якнайшвидшого її просування на ринки, а також підтримки лояльності споживача».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Маркетингові комунікації ; реклама ; методи оцінки ; канали ; послідовність і нерозривність ; виразність ; зміст ; контекст ; імовірність
Subjects: Економічні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 11 Mar 2024 12:51
Last Modified: 11 Mar 2024 12:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6096

Actions (login required)

View Item View Item