Ткаченко, В. В., Романенко, А. Р. (2020) Реклама як інструмент формування системи маркетингових комунікацій. LІV Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. (м. Київ, 2 листопада 2020 року. с. 271-274.
|
Text
7.Романенко.pdf Download (686kB) |
Резюме
Досліджуючи маркетингові комунікації, не можна обійти стороною інтегровані маркетингові комунікації, які являють собою окрему концепцію маркетингу, розповсюджену з 1990-х рр. В її основі закладено принцип «управління всіма можливими джерелами інформації про продукцію або послуги організації для якнайшвидшого її просування на ринки, а також підтримки лояльності споживача».
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Маркетингові комунікації ; реклама ; методи оцінки ; канали ; послідовність і нерозривність ; виразність ; зміст ; контекст ; імовірність |
| Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 11 Бер 2024 12:51 |
| Останні зміни: | 11 Бер 2024 12:51 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6096 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




