Змістовна характеристика категорії «Якість освіти»

Тимошенко, Ю. and Волошин, А. (2023) Змістовна характеристика категорії «Якість освіти». Підприємництво та стратегічні напрями розвитку бізнес-процесів в умовах глобальних викликів: збірник матеріалів ІІІ Міжнародного науковопрактичного форуму (м. Хмельницький, 10-11 листопада 2023 року). pp. 130-135.

[img] Text
8_Тимошенко.pdf

Download (9MB)

Abstract

Аналіз науково-педагогічної літератури дозволяє зробити висновок, що в існуючих підходах якість освіти оцінюється переважно за результатами, в яких чільне місце відводиться їх когнітивним аспектам. Водночас слід зазначити, що якість освіти – це не лише результат на виході, а й якість освітнього процесу, якість умов. З одного боку, «якість освіти» може розглядатися як ступінь відповідності рівня освіченості випускника навчального закладу вимогам, що висуваються; з іншого боку, це якість самої освітньої системи, тобто сукупність властивостей системи, які гарантують (тою чи іншою мірою) досягнення заданого результату. Таким чином, досліджуючи питання якості освіти, ми розглядаємо основні його характеристики: результативну, процесуальну та системну.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Якість ; соціальна основа ; психологічний фактор ; технологічний фактор ; якість освіти
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 05 Mar 2024 14:17
Last Modified: 05 Mar 2024 14:17
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6080

Actions (login required)

View Item View Item