Педагогічні технології у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до проектно-художньої діяльності учнів

Мовчан, В. І. (2017) Педагогічні технології у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до проектно-художньої діяльності учнів. Матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції «Суспільні дослідження у 21 сторіччі». pp. 52-54.

[img] Text
Суспільні+дослідження+у+21+сторіччі-52-54.pdf

Download (458kB)

Abstract

Майбутнім учителям початкових класів важливо розуміти педагогічні технології, усвідомлювати взаємозв’язок творчої й репродуктивної діяльності. Забезпечення ефективної проектно-художньої діяльності, на нашу думку, передбачає кілька етапів: репродуктивна діяльність (копіювання), творче наслідування (доконструювання, переконструювання, удосконалення художнього оздоблення та ін.), проектно-художня (дизайнерська) діяльність. При цьому проектно-художня діяльність поступово розвивається за активного включення студентів у художні й творчі проектні технології. Використання описаних технологій дає змогу організувати навчальний процес, який охоплює як формулювання й розв’язання теоретичних завдань, так і практичне їх оформлення в матеріалі, зважати на допущені під час проектування помилки й виправляти їх.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Учителя початкових класів ; педагогічні технології ; репродуктивна діяльність ; доконструювання ; переконструювання ; удосконалення художнього оздоблення ; проектно-художня (дизайнерська) діяльність)
Subjects: Мистецтво
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 01 Feb 2024 13:20
Last Modified: 01 Feb 2024 13:20
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5943

Actions (login required)

View Item View Item