Зобенько, Н. А. (2023) Психологічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції 15-16 червня 2023 року. pp. 182-183.
Text
ЗБІРНИК_2023_Полтава.Зобенько Н. А-182-185.pdf Download (188kB) |
Abstract
Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами є технологічно складним процесом, який вимагає комплексної роботи команди фахівців, зокрема, і роботи практичного психолога навчального закладу, сфера діяльності якого є надзвичайно широкою. Здійснення психологічного супроводу під час організації освітнього процесу для зазначеної категорії дітей дозволяє створити оптимальні умови для успішного їх навчання,розвитку, соціалізації, підготовки до самостійного життя, професійної підготовки, можливості працевлаштування у майбутньому; дозволяє забезпечити позитивні зміни особистості, які стануть можливими саме завдяки формуванню толерантного середовища закладу освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Інклюзивне навчання ; діти з особливими освітніми потребами ; розвиток ; соціалізація ; підготовка до самостійного життя ; професійна підготовка ; можливість працевлаштування у майбутньому |
Subjects: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 01 Feb 2024 08:59 |
Last Modified: | 01 Feb 2024 09:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5938 |
Actions (login required)
View Item |