Зобенько, Н. А. (2023) Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі сучасної початкової школи. Імідж сучасного педагога (2(209)). с. 99-107.
| ![[img]](http://eprints.cdu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text 275259-Текст статті-640785-1-10-20230428 (2).pdf Download (413kB) | 
Резюме
Проаналізовано особливості розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. Описано, що саме молодший шкільний вік є сензитивним періодом для розвитку емоційного інтелекту, оскільки в цей період актуалізуються питання соціально-емоційного становлення особистості й набуття нею цілої низки компетенцій у період навчання у початковій школі. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі сучасної початкової школи. В освітньому процесі початкової школи необхідно використовувати різні форми, методи, прийоми навчання у відповідності до вікових і психофізіологічних особливостей дітей. Акцентовано, що впровадження в освітній процес психолого-педагогічних умов сприятиме розвитку емоційного інтелекту, дозволить оптимізувати пізнавальну діяльність і поведінку зростаючої особистості у різних видах життєдіяльності, забезпечить її гармонійний розвиток.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Емоційний інтелект ; розвиток емоційного інтелекту ; психолого-педагогічні умови ; інноваційні технології навчання | 
| Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 31 Січ 2024 13:19 | 
| Останні зміни: | 31 Січ 2024 13:19 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5925 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



