Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті

Гнезділова, К. М. (2022) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до реалізації наступності навчання математики у дошкільній та початковій освіті. Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-28 грудня 2022 р. pp. 16-18.

[img] Text
6_стаття_Gnezdilova Kira.pdf

Download (1MB)

Abstract

Якість сформованості компетентності учня по завершенню навчання у закладі загальної середньої освіти залежить від тих основ, які були закладені спочатку у ЗДО, а потім у початковій школі. Правильність розуміння дітьми молодшого шкільного віку основних математичних понять, сформованість обчислювальних навичок, умінь розв’язувати задачі та інше напряму залежить від учителя початкової школи, його здатності реалізовувати у своїй практичній діяльності наступність навчання математики.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: майбутній вчитель початкової школи ; математика ; дошкільна освіта ; початкова освіта
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 17 Nov 2023 13:22
Last Modified: 17 Nov 2023 13:22
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5810

Actions (login required)

View Item View Item