Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти

Бондар, Т. І. and Гнезділова, К. М. (2022) Дослідження характеру ставлення педагогів до інклюзивної освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. pp. 36-44.

[img] Text
3_стаття_Гнезділова.pdf

Download (296kB)

Abstract

У статті обґрунтовано роль педагогічних працівників у реалізації державних ініціатив для реформування й модернізації освіти. Вивчення характеру ставлення майбутніх педагогів до освітніх реформ – обов’язкова передумова успішності державної ініціативи щодо реформування й модернізації системи освіти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Анкета ; особливі освітні потреби ; види інвалідності ; учителі ; майбутні вчителі ; вплив ; шкала типу лікерта
Subjects: Медицина, ОБЖ
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 16 Nov 2023 14:35
Last Modified: 08 Feb 2024 08:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5807

Actions (login required)

View Item View Item