Кузенко, О. and Ніколаєску, І. О. and Нікітська, Ю. М. (2021) Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії. Освітні обрії (2(53)). pp. 40-42.
Text
5888-220415.pdf Download (192kB) |
Abstract
У статті розкривається значення ігротерапії в розвитку емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп ЗДО. Акцентується, що емоційна децентрація, як важлива інтегральна якість особистості в дошкільному віці відтворюється у здатності розуміти почуття, думки та соціальну позицію однолітків і дорослих. Провідним завданням розвитку емоційної децентрації дітей з ООП засобами ігротерапії розглядається необхідність надання їм допомоги в самоусвідомленні, осмисленні своєї гідності, проблемних аспектів, особистих труднощів і досягнень інших людей. Доведено, що використання ігротерапії в інклюзивному освітньому просторі ЗДО сприяє налагодженню комунікації дітей з ООП з однолітками, дорослими та сприяє гармонізації їх соціальних взаємин, таким чином забезпечуючи формування в них емоційної децентрації.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Діти з особливими освітніми потребами ; розвиток ; інклюзивна освіта ; ігротерапія ; емоційна децентрація |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 31 Oct 2023 14:33 |
Last Modified: | 31 Oct 2023 14:33 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5763 |
Actions (login required)
View Item |