Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії

Кузенко, О. and Ніколаєску, І. О. and Нікітська, Ю. М. (2021) Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії. Освітні обрії (2(53)). pp. 40-42.

[img] Text
5888-220415.pdf

Download (192kB)

Abstract

У статті розкривається значення ігротерапії в розвитку емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп ЗДО. Акцентується, що емоційна децентрація, як важлива інтегральна якість особистості в дошкільному віці відтворюється у здатності розуміти почуття, думки та соціальну позицію однолітків і дорослих. Провідним завданням розвитку емоційної децентрації дітей з ООП засобами ігротерапії розглядається необхідність надання їм допомоги в самоусвідомленні, осмисленні своєї гідності, проблемних аспектів, особистих труднощів і досягнень інших людей. Доведено, що використання ігротерапії в інклюзивному освітньому просторі ЗДО сприяє налагодженню комунікації дітей з ООП з однолітками, дорослими та сприяє гармонізації їх соціальних взаємин, таким чином забезпечуючи формування в них емоційної децентрації.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Діти з особливими освітніми потребами ; розвиток ; інклюзивна освіта ; ігротерапія ; емоційна децентрація
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 31 Oct 2023 14:33
Last Modified: 31 Oct 2023 14:33
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5763

Actions (login required)

View Item View Item