Кузенко, О., Ніколаєску, І. О., Нікітська, Ю. М. (2021) Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії. Освітні обрії (2(53)). с. 40-42.
| ![[img]](http://eprints.cdu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text 5888-220415.pdf Download (192kB) | 
Резюме
У статті розкривається значення ігротерапії в розвитку емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп ЗДО. Акцентується, що емоційна децентрація, як важлива інтегральна якість особистості в дошкільному віці відтворюється у здатності розуміти почуття, думки та соціальну позицію однолітків і дорослих. Провідним завданням розвитку емоційної децентрації дітей з ООП засобами ігротерапії розглядається необхідність надання їм допомоги в самоусвідомленні, осмисленні своєї гідності, проблемних аспектів, особистих труднощів і досягнень інших людей. Доведено, що використання ігротерапії в інклюзивному освітньому просторі ЗДО сприяє налагодженню комунікації дітей з ООП з однолітками, дорослими та сприяє гармонізації їх соціальних взаємин, таким чином забезпечуючи формування в них емоційної децентрації.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Діти з особливими освітніми потребами ; розвиток ; інклюзивна освіта ; ігротерапія ; емоційна децентрація | 
| Теми: | Педагогічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 31 Жов 2023 14:33 | 
| Останні зміни: | 31 Жов 2023 14:33 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5763 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



