Nikolaesku, I. and Budnyk, O. and Bondar, V. and Tepla, O. and Berezovska, L. (2021) Pedagogical Management in Inclusive Process of the Educational Institution. Amazonia Investiga, Vol.10 (Is. 39). pp. 77-84.
Text
7-76-85.pdf Download (382kB) |
Abstract
Мета статті – обґрунтувати вимоги до керівника закладу з інклюзивним навчанням у контексті сучасних реалій, представити результати експериментального дослідження щодо розвитку інклюзивної компетентності менеджера освіти за когнітивно-діяльнісним та аналітико-результатив-ним компонентами готовності до вирішення професійних практичних завдань. Виокремлено професіограму керівника закладу освіти з інклюзивним навчанням (менеджер-лідер-експерт), яка включає педагогічну, психологічну, інклюзивну компетентності, а також особистісні, ділові і професійні якості, ціннісні орієнтації тощо. Представлено результати емпіричного дослідження рівня інклюзивної готовності сучасників керівників до формування інклюзивного середовища в закладі освіти. До експерименту було залучено менеджерів освіти з Івано-Франківської і Черкаської областей (Україна), які мають досвід управлінської діяльності від 5 до 15 років. Виявлено позитивну динаміку щодо підвищення рівня цієї готовності в експериментальній групі, де проводилась серія тематичних навчань з використанням інноваційних освітніх технологій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Економічні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 24 Oct 2023 13:54 |
Last Modified: | 07 Mar 2024 14:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5742 |
Actions (login required)
View Item |