Проблема підготовки майбутніх учителів початкової школи до позакласної роботи в сучасному науковому дискурсі

Бондар, В. and Михальчук, О. (2022) Проблема підготовки майбутніх учителів початкової школи до позакласної роботи в сучасному науковому дискурсі. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія /. pp. 76-87.

[img] Text
sychacni3-77-88.pdf

Download (444kB)

Abstract

У статті відрефлектовано погляди сучасних учених на сутність і компонентний склад підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності в початковій школі, окреслено основні позиції науковців щодо методів, організаційних форм та шляхів підвищення ефективності професійної підготовки студентів до майбутньої педагогічної роботи з молодшими школярами. Унаслідок усебічного аналізу подано авторське розуміння поняття «підготовка майбутніх учителів початкових класів до позакласної роботи», схарактеризовано функційну спрямованість та види зазначеної підготовки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Вчитель початкових класів ; заклади загальної середньої освіти ; перший (бакалаврський) рівень вищої освіти ; реформування системи вищої освіти України ; позакласна робота ; науковці
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 24 Oct 2023 13:27
Last Modified: 24 Oct 2023 13:27
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5739

Actions (login required)

View Item View Item