Проблема дефініції індивідуалізації навчання у вітчизняній і зарубіжних педагогічних системах

Шевченко, К. В. and Титаренко, О. І. (2023) Проблема дефініції індивідуалізації навчання у вітчизняній і зарубіжних педагогічних системах. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. pp. 1419-1421.

[img] Text
+Збірник Родзинка 2023 final (pdf.io) (4).pdf

Download (685kB)

Abstract

В статті говориться, що попри наявність певних відмінностей у згаданих тлумаченнях, у їхній основі лежить орієнтація навчально-виховного процесу на індивідуальні характеристики учнів. Однак, у більшості випадків сам учень не має активного впливу на освітній процес, оскільки траєкторію навчання для нього формує вчитель.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Орієнтація навчально-виховного процесу ; індивідуалізація ; є індивідуалізаціяч навчання ; дефініція індивідуалізації навчання
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 21 Jun 2023 13:05
Last Modified: 21 Jun 2023 13:05
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5655

Actions (login required)

View Item View Item