Стан та стратегії розвитку туризму В Сумській області

Тарасенко, Д. В. and Яценко, В. М. (2021) Стан та стратегії розвитку туризму В Сумській області. Економіка, облік, фінанси та маркетинг: аналіз тенденцій та перспектив розвитку: Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції до 100-річчя Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. pp. 51-53.

[img] Text
zb_tez-51-53.pdf

Download (71kB)

Abstract

Не зважаючи багаті природно-рекреаційні ресурси, архітектурний, історико-культурний, археологічний потенціал, туристичні продукти Сумської області не є конкуренто-спроможними на внутрішньому та міжнародному туристичному ринках і вимагають покращення, розвитку та залучення інвестицій. Тож необхідно створювати туристичний продукт по да�ному регіону, щоб можна було утримати туриста на декілька днів. Також є недостатніми є транспортні сполучення, адже наявна мала пропозиція прямих сполучень з обласними цен�трами України та незручний час прибуття. Дуже мала кіль�кість туристичних знаків встановлена на туристичних шля�хах, їх налічується 24 вказівки, на той час як туристичних об’єктів в даному регіоні більше 3 тис. Туристичні об’єкти області не мають реєстру.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Туризм Сумської області ; природно-заповідний фонд Сумської області ; історико-культурний потенціал Сумщини ; транспортні сполучення
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Jun 2023 11:54
Last Modified: 13 Jun 2023 11:54
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5614

Actions (login required)

View Item View Item