Використання ігрових елементів на уроках німецької мови

Смуглій, К. М. and Титаренко, О. І. (2023) Використання ігрових елементів на уроках німецької мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку збірник матеріалів I Всеукраїнської науково-практичної конференції 12 квітня 2023 року. Черкаси, Україна. pp. 111-113.

[img] Text
Черкаси, збірник-111-113.pdf

Download (319kB)

Abstract

Основними критеріями сучасних педагогічних технологій є особистісно-орієнтована технологія, гуманно-особистісна, технологія співробітництва, технологія вільного виховання, у центрі уваги яких є особистість дитини, урахування її особливостей, можливостей та здібностей активізації пізнавальної діяльності дуже різноманітні і мають широке застосування в начальному процесі. Гра – це дієвий метод, що стимулює початкове усвідомлення того, що добре і що погано, володіє гарною діагностичною функцією – показує дитині, що вона знає і вміє, чого боїться і що їй подобається. Основна мета залучення ігор у навчальний процес –викликати інтерес до навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Комунікативна компетенції учнів ; гра ; навчальний процес ; и інтерес до навчання
Subjects: Філологічні науки > Іноземна філологія
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 31 May 2023 13:11
Last Modified: 31 May 2023 13:11
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5557

Actions (login required)

View Item View Item