Ганєчко, В. В. (2023) Гра на заняттях з німецької мови. Міжособистісна комунікація та перекладознавство: сучасні перспективи розвитку збірник матеріалів I Всеукраїнської науково-практичної конференції 12 квітня 2023 року. Черкаси, Україна. с. 17-19.
| ![[img]](http://eprints.cdu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png) | Text Черкаси, збірник-17-19.pdf Download (231kB) | 
Резюме
В статті говориться, що через особливу специфіку навчальні ігри краще застосовувати для закріплення вивченого матеріалу: повторення опрацьованої лексики, ідіоматичних виразів, граматичних конструкцій тощо. Їх можна використовувати для тренування всіх чотирьох мовних навичок: читання, письма, аудіювання та говоріння.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Гейміфікація ; ігрові методики ; уроки німецької мови ; медіаосвіта ; навчальні ігри ; читання ; письмо ; аудіювання ; говоріння | 
| Теми: | Філологічні науки > Іноземна філологія | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 29 Трав 2023 13:29 | 
| Останні зміни: | 29 Трав 2023 13:29 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5544 | 
Actions (login required)
|  | Перегляд елементу | 



