Формування творчої особистості майбутнього учителів під час вивчення точних дисциплін

Жовноватий, А. О. and Лещенко, І. Т. (2021) Формування творчої особистості майбутнього учителів під час вивчення точних дисциплін. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 379-381.

[img] Text
2021_rodzinkа-379-381.pdf

Download (731kB)

Abstract

Завдання формування творчої особистості полягає в тому, щоб навчання зробити творчим процесом, який стимулюватиме становлення творчої індивідуальності майбутніх учителів. Ці явища тісно пов’язані між собою й взаємообумовлені, адже творча особистість визначає характер педагогічної діяльності, а творча робота формує творчу індивідуальність. Стимулювання педагогічної творчості можливе лише за умов, коли педагог готовий досліджувати продуктивність власної діяльності, а це передбачає формування творчої ініціативи, здатності до індивідуального і спільного прийняття рішень, системного, концептуального мислення, а також створення оптимальних умов для саморозвитку, професійного становлення майбутнього вчителян.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Педагогічна праця ; освітня сфера ; концептуальне мислення ; саморозвиток ; професійне становлення майбутнього вчителян
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Mar 2023 13:00
Last Modified: 13 Mar 2023 13:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5289

Actions (login required)

View Item View Item