Зорочкіна, Т. С. (2021) Професійний саморозвиток вчителя початкової школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 386-388.
Text
2021_rodzinkа-386-388.pdf Download (576kB) |
Abstract
По-справжньому освічений учитель – це той. хто відчуває необхідність постійно поповнювати свої знання, розвивати розумові здібності, вміє всебічно користуватися наявними інтелектуальними й фізичними можливостями, професійними навичками. Самоосвіта розширює, поглиблює, збагачує знання, сприяє осмисленню передового досвіду на більш високому теоретичному рівні. Це перша сходинка до вдосконалення професійної майстерності. Тому самоосвіта кожного педагога має стати його потребою.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Самоосвіта ; професійна майстерність ; професійний саморозвиток ; вчитель початкової школи |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 13 Mar 2023 12:40 |
Last Modified: | 13 Mar 2023 12:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5285 |
Actions (login required)
View Item |