Місце коучингу в життєдіяльності людини. Особливості педагогічного коучингу

Лелека, В. В. and Лещенко, І. Т. (2021) Місце коучингу в життєдіяльності людини. Особливості педагогічного коучингу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 400-401.

[img] Text
2021_rodzinkа-400-401.pdf

Download (571kB)

Abstract

Перш за все коучинг – це сучасна технологія, яку створили для розвитку потенціалу людей і команд, задля досягнення заздалегідь узгоджених цілей та докорінної зміни моделей поведінки, що призводить до розкриття внутрішнього потенціалу особистості. Під час коучингу відбувається розкриття потенціалу людини, розвиток її професійних та особистих якостей завдяки чому розвиваються нові здібності й навички, які підвищують ефективність роботи та покращують якість життя людини в цілому. Коучинг може бути використано як універсальну технологію, яка дозволяє ефективно працювати на суб’єкт-суб’єктному рівні, тобто вміти керувати собою, своїм станом, своїми ресурсами, допомагати іншим у розвитку особистісного потенціалу, у підвищенні особистої ефективності, розвивати навички комунікації, будувати конструктивні відносини з колегами, які максимально підвищують ефективність вирішення актуальних життєвих завдань тощо.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Коуч ; коучинг ; професійно-особистісне зростання ; педагогічний працівник ; післядипломна освіта ; акмеологічної мотивація ; природний потенціал ; педагогічний коучинг
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Mar 2023 08:08
Last Modified: 13 Mar 2023 08:09
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5276

Actions (login required)

View Item View Item