Типологія здоров’язбережувальних технологій, які використовуються в освітньому процесі ЗВО

Сидоров, О. Ю. and Данилюк, С. С. (2021) Типологія здоров’язбережувальних технологій, які використовуються в освітньому процесі ЗВО. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 425-428.

[img] Text
2021_rodzinkа-425-428.pdf

Download (599kB)

Abstract

Метою здоров’язбережувальної освітньої технології має виступати забезпечення умов фізичного, психічного, соціального та духовного комфорту, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я учасників освітнього процесу, їх продуктивної когнітивної та практичної діяльності, що базується на науковій організації праці та сприятиме високому рівню культури особистості та її здорового способу життя.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Здоров’язбережувальна освітня технологія ; корекція порушень соматичного здоров’я ; освітній процес ; навчальне навантаження ; збалансоване харчування
Subjects: Медицина, ОБЖ
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 07 Apr 2023 10:02
Last Modified: 07 Apr 2023 10:02
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5262

Actions (login required)

View Item View Item