Харченко, Ю. М. and Зорочкіна, Т. С. (2021) Особливості проведення ранкових зустрічей з учнями нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 432-434.
Text
2021_rodzinkа-432-434.pdf Download (578kB) |
Abstract
У процесі ранкових зустрічей відбувається соціалізація молодших школярів. Вони усвідомлюють себе не як звичайну дитину, а як особистість, яка має право на голос та повагу з боку інших, навчається відстоювати свою думку. Окрім себе, учні починають вивчати оточуючих, їх характер, поведінку, вчинки, що формує ту чи іншу думку про навколишній світ. Ставлення до навчання і школи змінюється на більш позитивне. Активізується процес вирішення конфліктів за допомогою спілкування та застосовується на практиці. Педагог стає для дитини не просто викладачем, а й другом, наставником, другою мамою. Між ними будується новий міцніший зв'язок, завдяки якому вчитель має неабиякий вплив на дитину
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Критичне мислення ; толерантність ; ранкові зустрічі ; молодші школярі ; послідовність ; креативність ; професіоналізм |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 10 Mar 2023 07:53 |
Last Modified: | 10 Mar 2023 07:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5258 |
Actions (login required)
View Item |