Особливості проведення ранкових зустрічей з учнями нової української школи

Харченко, Ю. М. and Зорочкіна, Т. С. (2021) Особливості проведення ранкових зустрічей з учнями нової української школи. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 432-434.

[img] Text
2021_rodzinkа-432-434.pdf

Download (578kB)

Abstract

У процесі ранкових зустрічей відбувається соціалізація молодших школярів. Вони усвідомлюють себе не як звичайну дитину, а як особистість, яка має право на голос та повагу з боку інших, навчається відстоювати свою думку. Окрім себе, учні починають вивчати оточуючих, їх характер, поведінку, вчинки, що формує ту чи іншу думку про навколишній світ. Ставлення до навчання і школи змінюється на більш позитивне. Активізується процес вирішення конфліктів за допомогою спілкування та застосовується на практиці. Педагог стає для дитини не просто викладачем, а й другом, наставником, другою мамою. Між ними будується новий міцніший зв'язок, завдяки якому вчитель має неабиякий вплив на дитину

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Критичне мислення ; толерантність ; ранкові зустрічі ; молодші школярі ; послідовність ; креативність ; професіоналізм
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 10 Mar 2023 07:53
Last Modified: 10 Mar 2023 07:53
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5258

Actions (login required)

View Item View Item