Кононенко, К. В. and Байдюк, Н. В. (2021) Важковиховуваність та потенціал закладу освіти у формуванні безпечної поведінки. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 447-448.
Text
2021_rodzinkа-447-448.pdf Download (892kB) |
Abstract
Потенціал сьогоднішнього закладу освіти відіграє значиму роль у формуванні безпечної поведінки важковиховуваних дітей. Щоб швидко виявити учнів, які відносять до групи «проблемних», і вчасно надати їм психологічну і соціологічну допомогу, то доцільно розподілити обов’язки між учасниками педагогічного колективу, а саме між класним керівником, соціальним педагогом, психологом, медпрацівником, педагогом організатором, заступником директора з виховної роботи, керівниками гуртків та спортивних секцій. Кожен з них повинен відповідально виконувати свої обов’язки і співпрацювати з колегами.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Журнал спостережень ; поведінка учня ; здоров’я учня ; моральний фундамент ; важковиховуваність ; соціально занедбані ; діти з девіантною поведінкою |
Subjects: | Соціальна робота |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Mar 2023 14:42 |
Last Modified: | 09 Mar 2023 14:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5254 |
Actions (login required)
View Item |