Ворона, В. В. and Білик, В. В. (2021) Сутність та складові системи маркетингових комунікацій. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 465-466.
Text
2021_rodzinkа-465-466.pdf Download (683kB) |
Abstract
Маркетингові комунікації створюють обізнаність, забезпечують знання, ставлення, мотивують до споживання, їх варто розглядати як управління процесом просування товару на всіх етапах – перед продажем, в момент продажу, під час споживання, після споживання.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетингові комунікації ; управління процесом просування товару |
Subjects: | Економічні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Mar 2023 08:34 |
Last Modified: | 09 Mar 2023 08:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5236 |
Actions (login required)
View Item |