Сутність та складові системи маркетингових комунікацій

Ворона, В. В. and Білик, В. В. (2021) Сутність та складові системи маркетингових комунікацій. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 465-466.

[img] Text
2021_rodzinkа-465-466.pdf

Download (683kB)

Abstract

Маркетингові комунікації створюють обізнаність, забезпечують знання, ставлення, мотивують до споживання, їх варто розглядати як управління процесом просування товару на всіх етапах – перед продажем, в момент продажу, під час споживання, після споживання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетингові комунікації ; управління процесом просування товару
Subjects: Економічні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Mar 2023 08:34
Last Modified: 09 Mar 2023 08:34
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5236

Actions (login required)

View Item View Item