Дерев’янко, В. Ю. (2021) Специфіка маркетингових досліджень у ЗВО. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 468-469.
![]() |
Text
2021_rodzinkа-468-469.pdf Download (670kB) |
Abstract
В статті говориться, що маркетинг ЗВО - необхідна і найважливіша частина його діяльності. ЗВО, що не усвідомили цю необхідність і не включилися активно в маркетингову діяльність, можуть вже найближчим часом опинитися в невигідному положенні і не зможуть зберегти конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг ЗВО ; конкурентоспроможність ; ринок освітніх послуг ; модернізація освіти |
Subjects: | Економічні науки Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Mar 2023 08:30 |
Last Modified: | 09 Mar 2023 08:30 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5235 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |