Музикотерапія як засіб корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку в умовах ЗДО

Уманець, Д. О. and Нікітська, Ю. М. (2021) Музикотерапія як засіб корекції емоційних порушень у дітей дошкільного віку в умовах ЗДО. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2021» : XXІIІ Всеукраїнська наукова конференція молодих учених / редкол. : О. В. Черевко (голова) [та ін.]. pp. 302-503.

[img] Text
2021_rodzinkа-502-503.pdf

Download (724kB)

Abstract

Музикотерапія – метод, що використовує музику як засіб корекції, як провідний фактор впливу (прослуховування музичних творів, індивідуальні та групові заняття музикою. Оскільки сучасний педагог повсякчас стикається з проявами агресивної поведінки учнів початкових класів, котрі доцільно завчасно попереджувати та мінімізувати, перелічені вище знання, дають можливість фахівцям гармонізувати освітній процес, допомагають налагодити комфортні стосунки між однолітками та зменшити прояви агресії, а музикотерапія постає одним із найбільш ефективних способів їх подолання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Музикотерапія ; сучасний педагог ; корекція емоційних порушень ; діти дошкільного віку ; ЗДО
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 13 Feb 2023 14:13
Last Modified: 13 Feb 2023 14:13
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5174

Actions (login required)

View Item View Item