Види цінових стратегій і їх вплив на просування товарів і послуг

Кирстя, Я. М. (2020) Види цінових стратегій і їх вплив на просування товарів і послуг. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств у сучасних умовах господарювання : зб. тез доп. VІІ Всеукр. наук.-практ. заоч. конф.; м. Черкаси, 17 квітня 2020 р. / за ред. Н. Г. Мехеди. pp. 165-167.

[img] Text
zb165-167.pdf

Download (1MB)

Abstract

Отже, при визначенні стратегії ціноутворення необхідно володіти великою маркетинговою інформацією. Також можна відзначити, що ціна формується під впливом таких чинників, як: структура ринку; життєвий цикл товару; співвідношення ціни та якості; наявність конкурентних переваг.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ціноутворення ; маркетингова інформація ; структура ринку ; конкурентні переваги ; життєвий цикл товару ; співвідношення ціни та якості
Subjects: Економічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут іноземних мов
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 02 Feb 2023 09:40
Last Modified: 02 Feb 2023 09:40
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/5035

Actions (login required)

View Item View Item